این فایل شامل موارد زیر می باشد:
تعریف بازایابی تلفنی
تاریخچه بازاریابی تلفنی
انواع بازاریابی تلفنی
تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی
عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق
مراحل بازاریابی تلفنی
مراحل فروش تلفنی
مزایای بازاریابی و فروش تلفنی
محدودیت های بازاریابی و فروش تلفنی
نقش تحقیقات در بازاریابی و فروش تلفنی
از چه منابعی لیست مشتریان را بدست آوریم؟
گام های موثر در بازاریابی و فروش تلفنی
اشتباهات معمول در بازاریابی و فروش تلفنی
انواع عتراضات مشتریان تلفنی
10 مورد از پاسخ گویی های مخرب در بازاریابی تلفنی
چند ویژگی یک نیروی مناسب بازاریابی و فروش تلفنی
منابع
قسمتی از متن پاورپوینت:
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آن ها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند، و نهایتاً بتواند محصولی را بفروشد. در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "بازاریابی تلفنی" می باشد که در حجم 21 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
حجم فایل:841 کیلوبایت
تعداد صفحات:21 صفحه
قیمت:12000 تومان
محصولات پیشنهادی:
خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A6
خرید اینترنتی گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 3i
بازاریابی ,تلفنی ,پاورپوینت ,فایل ,مشتریان ,تهیه ,بازاریابی و ,و فروش ,در بازاریابی ,بازاریابی تلفنی ,تهیه شده
درباره این سایت